
#Mijngroen – hashtag voor liefhebbers van groen
#mijngroen
Voor tuincentra wordt het steeds lastiger om consumenten te bereiken.
Veel mensen willen – vaak mede uit duurzaamheidsoverwegingen – geen bossen folders meer in de bus.
De overkoepelende tuincentrumorganisatie GRS Retail heeft daarom een nieuwe campagne bedacht.
Met de hashtag #mijngroen kun je op de hoogte blijven van informatie, leuke tuinitems en -gadgets.
Deel #mijngroen

Tuincentra gebruiken deze hashtag, maar ook jij als consument kunt deze gebruiken.
Geef aan waar je interesse naar uitgaat op groengebied. Deel groene posts.
Hoe bereik je mensen met een tuin?

De tuinwereld kan ook via tuinbloggers de mensen met een tuin bereiken.
Het valt mij namelijk op dat blogposten op deze website heel goed bezocht worden.
Met name de tuintips en oplossingen voor tuinprobleempjes.
Hiervoor heeft de tuincentrumwereld vaak een oplossing.
Tuincentra moeten n.m.m. ook mee in de duurzaamheidswens van de consument.
Dan blijven consumenten het tuincentrum bezoeken.
Ook melden veel mensen zich aan voor de gratis TuinHappy Nieuwsbrief.
Goed idee dus, deze hashtag.
Hiermee verbind je alle liefhebbers van groen met elkaar. Een nog groenere wereld ligt in het verschiet.
Meer actuele blogposts: